Jobb och frisörbesök!

I dag jobbade jag förmiddagspass och sen gick jag in till stan där jag hade en frisörtid inbokat. Medans jag väntade på att tiden skulle gå lite snabbare så kikade jag runt lite i butikerna. Köpte en bh, ett linne också hämtade jag ut mina Converse som jag beställt!
Hos frisören blev det både klipp och färg. Så nu är det vårfräscht, också blev jag några hundra lappar fattigare ;)

Väl hemma efter en lång dag hade Robin ordnat middag. En nyttig sådan!
Har haft lite besök utav svärmor, Ingemar och Hugo i kväll. Alltid lika trevligt :)
Nu sitter jag här och kompenserar min nyttiga middag med choklad. Är jätte trött i kväll så blir en tidig kväll för mig så jag kommer upp i morgon!

Mina nya fina skor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0