Tröttis!

Det är bara förnamnet på mig nu känns det som.. Har varit två långa intensiva dagar på jobbet. Det är kul när det är mycket folk, jag gillar att jobba i stress men det känns efterråt! Speciellt efter i går då man var tvungen att jobba över pga att kunderna inte förstår att man inte kan storhandla fram till 20.30 när vi stänger 20.00.
Lite små less där vart man faktiskt.
När jag kom hem satt Robin och väntade på mig i soffan. Han var helt slut han med som suttit och pluggat en hel dag. Vi lyxade till den lilla stunden som var kvar utav kvällen med mousserande vin och åt lite små plock till det :)

Nu ska jag göra mig redo för en ny jobb dag. Har bara tre veckor kvar nu på Lidl, känns lite konstigt. Tråkigast är att lämna mina underbara arbetskollegor. Tur Bolagsverket ligger nära!
Ser fram emot att starta på nytt nu och göra något helt annat. En liten kontorsflicka ska jag bli :)

Ha en fin dag i dag! Le åt livet så ler livet åt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0