Lediga helg!

Vilket underbart vår väder vi haft i helgen. Man kan inte annat än att bli glad utav det, och vilken energi som blommar fram ur en :)

Fredagen startade med en härlig lunch på Jops med Robin där vi även lyxade till oss med en öl var bara för att vi kunde. Det var fredag, vi var lediga och hade inga måsten alls!
Efter ett par timmar sittandes där gick vi med Serat och Maria till Allstar och tog oss ännu en öl och sen kom Kg bort också så då stannade vi kvar och åt middag där.
Efter det gick grabbarna och såg på Giffarna, och jag och Maria gick hem till henne. Sen lite senare mot kvällen tog vi en prommis bort till Matilda och Anton där det var lite folk. Drack vin och surrade, mycket trevlig dag/kväll!

I går fick jag ett sånt där städar humör så jag stor städade hela lägenheten och gjorde lite vårfräscht här. Så kul när man väl får såna där ryck :)
Sen kom Lina bort hit på en fika. Så hon och jag satt och surrade hela dan och fikade hennes goda kaka som hon hade med sig!
På eftermiddagen plockade Matilda upp mig för att åka och köpa med oss mat ifrån Max hem till hon. Och när vi står där i driven och ha fått det vi beställt märker vi att vi fått fyra mål i stället för två. Haha vi måste ha fått någon annans mat också. Var bara att fara hem och frossa ;)
På kvällen hämtade Robin upp mig och då for vi ut till Viforsen och hälsade på. Sov även kvar där sen hos svärmor och Ingemar, mycket skön kväll!

I dag har vi varit överallt känns det som. Har varit på kalas hos min morbro ute i Matfors, hälsat på Svärfar och Annika ute på Alnö och sen hamnade vi hos Rasmus och Emma på en fika.
Så man kan verkligen säga att man har hunnit med att umgåts denna helg :)

Hur har eran helg varit ? Hoppas på riktigt bra! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0