Ny vecka!

I morse när jag vaknade fick jag ringa till jobbet och kolla när jag igentligen börjar i dag. Har haft för mig olika tider så till slut blev jag osäker! Har inget schema hemma för den här veckan.

Har haft i mitt huvud hela helgen att jag skulle börja 15.45 så jag bokade in tvätt tid här på dan. Men nu när jag börjar klockan 13.00 i stället måste jag försöka flörta lite med Robin så vi får tvätten ren ändå.. Har ett berg i lilla rummet som vi inte har gjort något åt på två veckor! Inte kul.

Jag jobbar långa pass måndag-torsdag den här veckan. Sen är jag ledig och då åker vi till stugan i Ljusdal och firar påskhelgen där! Mitt minne utav påsken är att man målar äggen fina vid frukosten. En tradition vi alltid haft hemma :)
(bild lånad ifrån google)


Ha en fin start på veckan.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

men tack sötnos! :)

2011-04-19 @ 12:40:59
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0