Påskhelgen

Vilket underbart väder det har varit hela helgen! Helt fantastiskt.
Vi har tagit vara på solen och bara mått gott hela helgen. Ätit och druckit gott med familjen. Precis så som det ska vara på påsk :)



När vi kom hem i från stugan igår blev vi bjudna på grillning hos Svärmor och Ingemar. Satt och myste på deras altan hela dan tills sent på kvällen! Underbart med sommarvärme :)

Robin fulade sig lite också ;)

Svärmor och Ibbe sjung och spelade så fint för oss.





Sen har vi även fått ett tråkigt besked under helgen! Jag säger bara det.. Ta hand om varandra och glöm inte bort att du kan mista en vän/släkting när som helst, när du som minst anar det.
Stanna upp och ta vara på dom du har omkring dig. Skicka ett fint sms eller säg några fina ord, visa dom du har dig nära att de är värdefull och att du bryr dig om dom. Man vet aldrig, i morgon kanske det är för sent! ♥

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åh, vad fina bilder. Kan jag inte få den med mamma-Robin på?

2011-04-27 @ 09:25:30
Postat av: Linda

Jo självklart kan du få det :)

2011-04-27 @ 11:31:06
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0