Afternoon tea

Brr vad kallt det är ute.. Jag gav mig ut på en walk i dag trots att jag såg att det var 16 minus ute. Ångrade mig lite efter halva vägen men jag bet i hop och gick ännu snabbare än vad jag redan gjorde.
Efter en lång varm dusch så fick jag tillbaks känseln i kroppen!

I eftermiddag har jag varit på Afternoon tea med Emelie. Vi har inte träffats på 5 hela månader och tyckte att det var på tiden nu. Hon rekommenderade att vi skulle gå på Afternoon tea på Charm. Riktigt mysigt var det!
Och oj oj vad mycket gott det fanns ;) Vi åt scones, skorpor, bakelser, kakor och drack massa vanilj te. Om vi vart mätta ? Ja meer än mätta haha!
Var såå kul att träffa dig gumman. Trots att det var 5 månader sen så kändes det som om det vore igår.. ♥
(en gammal bild på oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0