Birsta med Emma!

I dag sov jag ut läänge. Sen klev jag upp och åt frukost, duschade och så! Hur jag än gör så stressar jag alltid på slutet. Jag hade en hel timme på mig att duscha, äta frukost och sminka mig men ändå så stressar jag som en took då jag såg att det bara var fem min kvar innan Emma skulle hämta upp mig.
Undra om det beror på att jag måste in och läsa alla x antal bloggar jag följer ? Haha.. Börjar bli lite jobbigt det här med att följa så många. Men det är kul :)

Vi har haft en riktig mysdag ute i Birsta. Fikade/åt lunch på Charm såklart! Sen strosade vi runt överallt. Jag köpte en present, en bok där jag ska fylla i alla mina recept, kaffemuggar, hårspray, ett par jätte fina trosor som jag märkte nu när jag kom hem att det var hål i :/ Tror inte att jag får byta dom eftersom dom inte är plomberade, men jag är inte någon fegis.. Så ska gå dit ändå och göra ett försök. Annars känns det som 70 :- i sjön!

Nu är jag hemma och vilar benen lite. Är inte van att gå i klackisar så när man väl har gått några timmar i dom så blir man trött i benen! Men dom ska på igen om nån timme då vi ska ut och äta middag med Rasmus och Emma i kväll.

Önskar er en trevlig helg! Jag känner fredags känsla nu. Robin spillde upp ett glas rött till mig här som jag sitter och sputtar på :)

Kaffemuggarna. Så fina :)


Prickiga boken ska bli full av smarriga recept, som nu sitter på massa olika blad huller om buller i kryddlådan. Ordning och reda vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: matilda

FINA KOPPAR :D<3

2011-02-05 @ 23:10:52
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Ja visst var dom :D Sötis <3

2011-02-06 @ 16:45:47
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0