Bra start på veckan!

I förmiddags smet jag hem ifrån ett par timmar och hade lite "lyx" tid för mig själv. Var ner och solade, sen for jag hem till mamma där ingen var hemma. Jag passade på att låna hennes badkar och tog hand om mig själv lite! Underbart skönt vill jag lova.

Sen for jag hem igen och tvättade. Och efter det i väg och handlade till middagen och fixade sedan med den. Gud vad jag har varit snäll mot min älskling i dag! Han fick både frukost på säng och en god middag serverad :) ♥
Jag gjorde inbakad fläskfile med klyftpotatis, sallad och sås till. Sen fixade faktiskt han i ordning hemma gjorda vitlöksbröd som vi hade till också. Mumms vad gott det var!

Nu ska jag kika hur det ser ut på mitt jobb schema. Eftersom jag jobbar långhelg denna vecka så är jag ledig i början av veckan. Dock så kommer det bli 13 arbetsdagar i rad sedan.. Men det okej, jag vill jobba!!

Nu blir det sängen med min bästa. Kram och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0