Dåligt med bloggning..

I helgen jobbar jag och bara är! I bland älskar jag jobb helger då man verkligen har anledningen till att bara ta det lugnt på kvällarna. Man behöver inte känna sig som en pensionär för att man har haft soffmys fredag, lördag ;)

I fredags när jag slutade jobbet kom gulliga Emma och hämtade upp mig. Då for vi och åt en snabb pizzabuffe på Biteline, sen vidare till sporthallen för att se på Robins match. Var mycket trevligt att träffa alla kända ansikten som var där och se min älskling på plan. Dock så förlorade dom stort mot city!
Efter matchen for jag med Robin hem och kikade lite på tv och bara mös.

Igår morse ringde bådas klocka 07.00. Och Robin for i väg till sitt jobb tidigare än jag började så jag fick så väl gå i 29 minus till jobbet. Var längesen jag var klädd som en i hop stoppad korv.
När jag kom till jobbet hade Erika gjort varm choklad till mig. Världens bästa Erika! :)

På kvällen kom pappa hit och hälsade på. Han firade mig för att jag fyllt år och jag firade han för att han fyller år till veckan.
Planerna var att vi skulle gå ut och äta på restaurang, men hur sugen är man på att gå utanför dörren när det är typ 100 minus ute. Nä jag bestämde mig för att laga middag hemma. Tacopaj med massa gott tillbehör till :)
Tror både pappa och Robin blev glada över att vara hemma. Det var sport, sport och återigen sport på tvn.. Hahaa fy för all sport nu!
Men vi hade en skön lördags kväll. Åt en massa onyttigheter och såg på två filmer (efter all sport var slut) :)

Pappa sov över på våran soffa. Tog oss en lång sovmorgon allihop och nu har vi nyss ätit en brak frukost som jag fixat i hop.
Jag börjar inte förns 13.30 så jag kan gå i min morgon frilla och mormors stickade tjocksockar ett tag till ;)

Ops vilket långt inlägg. Nu önskar jag er en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0