Det bästa med att skriva blogg/dagbok..

Är att kunna gå tillbaks och läsa vad man gjorde samma dag som åren innan. Det är kul att jämföra lite :)
Jag måste erkänna att jag har tappat lusten lite på att fortsätta då jag blir rädd för att folk som jag knappt känner får veta så mycket om mig och mina nära. Nu har jag ingen blogg där jag skriver ut "privata" saker men jag kan tycka att det blir obehagligt ibland när jag får höra att folk läst att jag gjort de och de..

För ett tag sen fick jag tex en kommentar utav en person som sett mig på mitt jobb och vet vem jag är. Dagen efter när jag satt i kassan tänkte jag hela tiden. Undra om det var den eller den som läser min blogg. Det var obehagligt!

Som sagt så tycker jag det är kul att skriva men jag vet inte heller vilken dag jag slutar. Det tar emot att sluta helt då jag har skrivit några år nu. Jag har försökt att sluta några gånger tidigare och det gick ju inte så bra.

Kanske en dagbok skulle passa bättre för mig ?

Nu ska jag äta en semla med min älskling och njuta utav lite soffmys. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Jag hoppas du inte slutar! :) Jag tycker att det är jätte kul att läsa om dig osv eftersom vi en gång var så bra vänner så " känner " jag ju dig som den lilla Linda bara.. Så jag tycker de är kul att följa vad du gör nu och hur du är :P svårt att förklara men du förstår säkert :)

2011-02-24 @ 09:52:45
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0