Gardinen är uppe.

I eftermiddag vart jag så sugen på att sätta upp den nya köks gardinen. Var ett himla piller med att rulla upp den jämnt på båda sidorna. Men jag lyckades hyfsat bra och så fint det blev :) Kul med nytt och köket känns helt plötsligt större på något vis!




Så nu fick ni se vårat kök också!

Annars i dag så har jag jobbat och sen tog jag mig ut på en walk. Det regnade och var jätte halt men jag gjorde det och det är jag glad över. Är så skönt och uppfriskande!
Och ett måste är ju såklart att man har med sig bra musik att lyssna på, jag har massa gamla godingar som gör mig peppad. Ett litet tips till dig som tycker att det är tråkigt att gå ut och gå själv :)
Jag tycker det är mycket skönare att gå själv då man kan gå i sin egen takt och lyssna på musik som gör en sprallig och peppad. Det blir jobbigare om man ska gå med hög puls samtidigt som man pratar :P

Nu ska jag gå och göra lite fika och se på halv åtta hos mig. Tyckte Robin sa något om att det fanns mums mums i kylskåpet. En sån är jag värld i dag ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

SJUKT FINT :D passade jätte bra :)

2011-02-03 @ 10:12:03
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0