God morgon :)

Här sitter jag och är fortfarande morgon trött. Försöker vakna till med lite kaffe! Frukosten får vänta ett litet tag till den. Jag är fortfarande mätt från i går kväll då vi kom på att vi var hungriga vid 22.00 tiden och for ner till Max och köpte med oss ett varsit mål hem. Snuskigt gott var det men kanske lite onödigt också om man tänker efter så här i efterhand :)

Jag ska ta tag i räkningarna nu. Vissa hatar det medans jag bara tycker det känns skönt. Skönt att ha gjort rätt för sig! Sen är det alltid lika kul att se hur myckt man kan lägga i sparkontot, resten får gå till shopping och nöjen.


Jag börjar jobba klockan 13.00 i dag så har ingen stress :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Håller helt med dig där, så skönt att betala räkningarna och sitta och räkna på hur mycket man kan sätta undan och göra något roligt för :D

2011-02-28 @ 18:15:10
URL: http://elinaulander.blogg.se/
Postat av: KIKKI

Tack gumman! :) Det blir bäst såhär, Tommy fattar alltid när det är "för sent" och han har fått sina chanser och tid för att kunna "skärpa" sig, och man kan inte hålla på och försöka hur länge som helst, speciellt när måendet inte blir bra av det :/

2011-02-28 @ 20:25:18
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0