Happy!

Ni anar inte vad underbart skönt det var att stämpla ut i eftermiddags. Jag har jobbat mycket många dagar i rad och har näst intill inte hunnit med något annat. Så nu njuter jag utav att ha två lediga dagar framför mig!

Jag for och fixade present efter jobbet också svängde jag förbi Coffehouse och köpte med mig min favorit sallad hem. Fick äta middag själv i dag då Robin skulle bort och spela match men det gjorde inte mig någonting. Jag poppar musik här hemma som aldrig förr, har duschat och fixat mig lite mer än vanligt eftersom vi ska bort på födelsedags firande hos Emma i kväll :)

Just nu sitter jag och väntar in Robin som ska komma hem och ta sig en snabb dusch innan vi åker. Medans jag väntar så smuttar jag på lite vin och målar mina naglar röda. Igentligen avskyr jag att måla naglarna då jag inte har tålamod till att sitta still tills det har torkat riktigt. Slutar alltid med att jag kommer åt något så jag få måla över den fläcken som gör att det blir klumpigt och sen är allt förstört.. Men i dag tänkte jag passa på medans jag har tid ;)

När jag stog och provade ett tublinne som jag tänkte ha i kväll så blev jag påmind utav spegeln att jag faktiskt har en tatuering på skulderbladet. Det är inte ofta den får synas så här på vintern.. Jag älskar den!!


Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0