Har haft en ledig dag.

Min dag började med viktiga samtal. Färgning av min utväxt. Och sedan tog jag och Robin en prommis och köpte semlor som vi sedan fikade hos mamma :) Blev där några timmar och hälsade på. Myselipys!

Nu har vi precis ätit middag. Jag lyckades laga den godaste lasangen jag någonsin lagat. I stället för att göra en egen bechamelsås så köpte jag en färdig som jag hade i. Blev mycket krämigare och godare!

Har haft en skön ledig dag med att göra ingen nytta. Men varför måste man göra det varje dag ? Livet ska njutas också.


Glöm inte att göra det Du känner för och följ Dina drömmar. Ingen ska få styra över Dig!
Det var mina ord för i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0