Heelg :)

I dag blev det jobb fram till 16.00 och sen gick jag hem eller små sprang kanske man ska säga.. Var svin kallt!

Nu har jag helg och den är helt oplanerad. Tar den som den kommer :) Ska ut och äta med Maria F i kväll och kanske att det blir ett glas vin till också. Ja det är klart att det blir de!

Har nu duschat och fixat mig i den mån det går när alla lampor inne på toan, sovrummet och i hallen i gått. Alla på samma gång, kan det bli nå bättre ? Fick duscha i det kolsvarta mörkret, föna håret i köket.. Men sen kom jag på en smart grej att ta med golvlampan vi har inne i lilla rummet och ställa den på toastolen så att jag skulle få en någorlunda belysning när jag skulle sminka mig. Det gick men fick chansa mig fram för att få det jämnt och bra.

Vad tycks om min smarta ide. Visst blev det fint ? Näe.. Ska åka och köpa glödlampor så fort jag vaknat i morgon.



Nu måste jag snabba mig ner till stan. Önskar er en trevlig fredags kväll :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

haha, det är bra gumman :D

2011-02-12 @ 07:41:45
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0