Måndag

God kväll på er! Hoppas eran vecka har startat bra. :)

Jag tog en sovmorgon till klockan 09.00 i dag. Segade på och gjorde lite nytta hemma fram till lunch tid då vi blev bort bjudna hem till Daniel och Lina på en fika. Mycket trevligt!

I eftermiddag/kväll har jag jobbat. Och nu har jag precis ätit mackor (fick bli min middag). Strax börjar Big Brother också som jag tänkte kika på. Vet inte än vad jag tycker om det i år, ska ge det en chans iaf.

Nu har jag lagt in min semester för i år också. Känns skönt att ha fem betalda veckor att ta ut! Men jag tänkte bara ta ut tre i sommar och spara dom andra två till hösten så man kan lägga in en resa då med.
Och just det! Har ju glömt att berätta att jag och mammsen har bokat in en liten Sthlms tripp om två veckor :) Bara hon och jag, kommer bli så roligt. Bo på hotell, shoppa och mysa.
Vi var i väg på en sån här tripp för ca fem år sedan och då var Elin också med. Hon var bara en liten pluttis då, gud vad fort åren går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0