Middag hos svärmor och Ibbe!

God kväll på er. Tänk att ännu en helg har switchat förbi!

Vi sov länge i dag.. Tror klockan var 11.30 då vi vaknade. Men vi var uppe till sent i natt så det var nog behövligt för att slippa vara en zombie i dag ;)
Jag började dagen med en walk. Som inte alls var nå skön pga att det blåste så kallt! Men jag gjorde det, och det är det som räknas.
När jag kom hem hann jag näst intill bara vända i dörren då jag får veta att vi ska åka hem till svärmor och Ibbe och hälsa på :) Var jätte längesen nu så det var riktigt kul!
Blev att vi tillbringade hela dagen där. Fikade, surrade en massa och myste på. Sen blev vi bjudna på middag också som jag och svärmor fixade ihop. Tacos (våran favorit rätt)!

Vi lånade en utav deras bilar så vi skulle ta oss hem. Har sett på Solsidan och nu halv ligger jag i soffan och äter Polly godisar samtidigt som jag skriver här och små kikar på Wallander.
Har haft en riktigt härlig söndag. Nu ser jag fram emot en ny vecka. Känner att jag har samlat på mig en massa positiv energi under helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0