Natti natti..

I morse trodde jag inte att det var sant då klockan ringde. Var det verkligen morgon redan ? Jag som precis hade somnat kändes det som! Har sovit dåligt två nätter i rad nu och ber till gud att jag kan sova i natt, är så jobbigt att gå runt som en zombie på dagarna..

Jobbade förmiddags pass i dag med. Sen var jag ner till stan och solade så nu ser jag ut som en tomat i ansiktet. Var nya rör och jag brände mig! Inte snyggt, men i morgon har det förhoppningsvis gått till sig :)

I kväll har jag varit på bio med Matilda. Vi såg på The tourist, riktigt bra film. Och vi åt såklart massa onyttigheter också, går ju inte att gå på bio och skippa deras underbara chips. Jag är inte så förtjust i chips men just dom här bara måste man ha när man är där, hör liksom till! Sen så vart det lite godis också ;) Nu är jag mer än mätt..
Tack för en mysig kväll min älskade vän. Och grattis igen till körkortet du tog i dag. Mina tummar och tår som jag höll för dig i morse gjorde susen :D

Nu har jag krypit ner i sängen och ska försöka sova. Robin är ute på krogen i kväll så jag har bäddat in mig i bådas täcken. Jag fryser!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0