Okej. Jag kan inte hålla mig undan!

Jag måste skriva.. Så det får bli ett litet inlägg i dag med.
Har dock inte mycket att skriva för just nu känns det som att jag bara jobbar. Men i morgon eftermiddag går jag på en välförtjänt helg!

Nu har Robin precis farit i väg på sin träning och jag har ätit min sena middag eftersom jag jobbat. Men är sugen på något mera så har skurit upp apelsiner som jag sitter och små äter på här.


Jag ska se lite på tv nu och sedan hoppas jag att jag kommer i säng i bra tid. Klockan ringer tidigt i morgon, sen på kvällen ska vi fira Emma som fyller år i dag :) GRATTIS igen gummsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0