Söndag

Hej på er!

Då var det söndag igen, läskigt vad veckorna går snabbt. I fredags var vi hos Emma och Rasmus och firade Emma. Hon fick fina presenter, vi drack alkohol, lekte lek, åt massa snacks och hade det trevligt!

I går vaknade jag upp och kände mig bakis, trots att jag bara drack tre glas vin i fredags. Blää jag hatar att vara bakis och förstöra en hel dag till att gå och vara seg, trött och ont i huvudet. Finns roligare saker att göra :)
Men jag bestämde mig för att ta mig ut på en morgon walk så att jag skulle bli piggare. Var underbart väder ute, varmt och soligt. Och jag vart piggare ;)
Efter en dusch for jag ner till stan en sväng och gjorde några ärenden. Sen hem till Therese och pojkarna och hälsade på. Var såå kul att träffa dom! Jag passade dom en stund medans Therese skulle plugga och sedan kom mamma och Elin bort också så då fikade vi go fika. Myselipys dag :)

På eftermiddan tog jag tag i hemmet och storstädade. Har dragit ut på det hela veckan så nu var det dags. Sen vid 20.00 tiden kom Matilda hit. Vi åt tacoplate, drack vin, såg på melodifestivalen och surrade en massa!
Älskar såna kvällar. ♥

Och såklart hade vi lördagsgodis.

Vart en sen kväll och somnade väl efter 04.00 då Robin kom hem i från krogen..

Nu ska jag ta mig en dusch och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Det som jag vet är planerat är att jag ska följa med Elin till stallet. Hon vill så gärna visa mig allt hon har lärt sig sen hon började på ridskolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0