Tjej snack och vin!

Har haft en riktigt trevlig kväll med min vän Maria. Var ner på Biteline och åt tacobuffe, drack lite vin och sedan toppade vi det med en glassbuffe också :) Vi satt där i timmar och pratade. Och skulle det inte vara pga att hon skulle upp och jobba i morgon hade vi suttit och hållt på surrat nu med. Så mysigt!

Jag tog en taxi hem. Och här var Robin och Kg som nästan på en gång gick ner till krogen. De skulle ner och ta nån öl, men han skulle komma tillbaks till 01.00 då hockeyn börjar. Ja vi får väl se.. Jag har hört dom där orden tidigare. Ska bara ta nån öl så kommer jag hem sen. Också slutar det med att klockan är kring 04.30 då han är hemma :P

Jag är glad att jag är ledig i morgon och kan göra precis vad jag vill! Det är lyx :)
Natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:48:28
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0