Trevlig kväll :)

I går kväll var vi ju ut och åt med Rasmus och Emma. Blev en varsin tacobuffe på Biteline också drack vi lite gott till det. Satt där läänge! Sen gick vi till Hemmakväll och hyrde med oss en film som vi sen såg hemma hos dom.
Åt en massa godis och myste på. Stannade kvar och sov över där också på deras bäddsoffa :)
Alldeles perfekt kväll!

I morse efter vi ätit lite frukost fick jag skjuts hem hit. Så nu har jag duschat och gjort mig redo för jobb. Ska bara ta mig nått att äta nu innan jag går.

Ha en FIN dag och va rädd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0