Underbara söndag!

I går blev det jobb till 19.30 och då tog jag mig en promenix hem. Satt mig i soffan och såg på melodifestivalen. Robin var borta på middag och såg hockeyn ute i Kovland! Jag orkade inte laga mig någon middag så gjorde mig några mackor som jag åt, sen så hade jag ju såklart lördags godiset som fick mätta magen ;)
Matilda kom förbi och gjorde mig sällskap en sväng. Satt och surrade också gav jag hon en liten körkorts present! Hon har slitit med att ta det här länge så hon var värld en belöning :) ♥

I morse efter frukosten for jag i väg och storhandlade mat. Sen hem och bytte om för en walk i det soliga vädret. Så skönt att jag har kommit igång med mina prommisar igen. Det känns redan skillnad :) Och det gör ju såklart att man blir ännu mera peppad på att hålla igång!
For ner till stan och gjorde några ärenden förut också. Det är lyx att ha tillgång till bil i bland.

Nu sitter jag och hoppas att jag snart får ett glatt samtal utav älsklingen som har spelat match i dag. Har dom förlorat får jag hem en gringubbe.. Och det skippar jag helst ;)
I kväll kör vi nog på hemkörning från någon pizzeria. Lätt och smidigt vill man ha det när det är söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0