Ännu en jobb helg gjord!

Jag hade tänkt att jag skulle skriva det här inlägget som i förmiddags men internet i huset ville inte fungera pga all blåst som varit så jag skriver några rader nu i stället.

Jag har haft en lugn och skön helg blandat med jobb! I går när jag slutade jobbet for jag in på Birsta och trosade runt lite. Var över en månad sen jag var där så det var på tiden nu. Kände att jag behövde lite "ego" tid för mig själv. Och då passar ju shopping helt utmärkt :)
Det blev en lite finare blus, en skjorta, ansiktskräm och lite små plock som fick följa med hem.

På kvällen gjorde jag och Robin en riktigt god middag och bara myste på. Hade tyvärr otur med att tv:n hackade hela tiden pga blåsten som var extrem i går. Det small och lät överallt, kändes lite som att huset skulle blåsa bort :P
Så när vi inte kunde se på någon tv så gjorde vi upp ett bad men lyckades inte att få den där värmen som man vill ha. Vi provade att trycka på alla knappar som fanns på badkaret men hände ändå inget. Tror vi måste få oss en instruktion av svärfar på det där till nästa gång!

I natt sov jag hela 10 timmar. Så underbart skönt att vakna upp utvilad. Jag bestämde mig för att ta med Ellie på en morgon walk och gick en runda på 30 minuter. Det är absolut den bästa start man kan få på sin dag!
När vi kom in åt jag en god frukost med Robin.

Här ute och hemma hos mormor dricker man riktigt kok kaffe.


Vi åt frukost läänge! Sen tog jag mig en dusch och laddade för jobb. Slutade 18.30 och då fick jag skjuts hem utav snälla Christofer.
Blev Biteline pizza till middag, kändes som ett bra alternativ i dag! Smidigt och gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0