Äntligen kväll!

I dag blev det jobb mellan 12.00-19.00. Var mycket folk så timmarna gick väldigt fort!
När jag kom hem värmde jag på middagen Robin hade lagat. Också berättar han att han har laddat ner hela Tre kronor boxen åt mig :) Gissa om jag vart nå glad. Det var mitt favorit program när det gick på tvn för några år sedan och nu när boxen kom ut så har jag sagt att jag ska köpa den. Men nu behöver jag inte det. Tack världens bästa!

Jag har bakat amerikanska cookies i kväll. Första gången jag gör det så får se hur dom blir, är ju alltid kul att prova nya recept. Dom ska stå kylen över natten och i morgon ska dom gräddas i ugnen så resultatet får jag se då!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kika lite på tv en stund innan jag ska sova. Vill vara pigg i morgon på min dag :)

Sov så gott alla.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

GRATTIS PÅ DIN DAG! :D

2011-01-18 @ 07:55:42
URL: http://kikkiiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0