Då var det måndag igen!

I helgen har vi firat Sebbe med överraskningfest, varit på hockey, varit på stan, ätit en massa god mat, sovit ute på Alnö och bara varit. Vart en kort uppdatering men hinner inte med att skriva nå långt inlägg nu!

Kom hem mitt på dan i går och då gjorde jag en liten matlista och for sen och handlade mat.
Var ner till Clas Ohlson och köpte glödlampor också skulle jag köpa en ny dimmer till badrummet men såklart var just den vi skulle ha slut. Typiskt! Den andra har gått sönder så spotlightsen i taket funkar inte nu. Men i slutet på den här veckan skulle dom få in dom så får hålla oss med dålig belysing till dess.

På kvällen kom Matilda hit och åt middag och myste med mig :) Vi gjorde bakpotatis också hade Matilda gjort en jätte god röra som vi hade till. Sen blev en god kaffedrink som Matilda stog för medans jag stog för efterrätten. Riktigt mysigt hade vi! Hon fick sina julklappar utav mig också (bättre sent än aldrig) hehe.
Vi satt och surrade och sen när Robin kom hem fick han också äta utav våran goda middag vilket verkade vara mycket uppskattande. Matilda får en tia på sin goda röra ;) Tack för en härlig kväll stumpan. ♥



Matilda fixar kaffe karlsson.



Min efterrätt! Limemarinerade jordgubbar med vitchokladmousse.


Nu måste jag snabba mig till jobbet! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0