Duktig jag har varit!

I dag har jag haft en skön ledig dag. Började med sovmorgon sen kom mormor förbi med min bh som hon har sytt in axelbanden på. Bjöd såklart hon på en mumsig fika också så hon blev här en liten stund :)
Sen blev jag rastlös och fick ett sånt där tränings "ryck" som jag kan få i mellanåt. Så jag drog på mig träningskläderna och kom ut på en 30 minuters SNABB power walk! Det var riktigt skönt då det var plus grader ute, dock halt så man gick och spände sig hela tiden. Men det var härligt att komma ut och rensa av sig lite energi.
Fick till och med ett ryck att jag la mig ner på mattan med musik i öronen och gjorde situps. Känner mig såå duktig.
Man behöver inte ha ett gymkort för att hålla sig i form ;)

Ta en walk du med i dag. Jag lovar du kommer inte ångra dig när du väl kommit ut. Frisk luft blir vi alla pigga och glada utav samtidigt som att man får sig en konditionsrunda. Efter det får du unna dig nå extra gott utan nå dåligt samvete. Eller så unnar du dig nå gott ändå (som jag brukar göra i vanliga fall) :D

För ungefär en timme tillbaks åt vi middag. Blev bulgur, currykyckling och sallad med mangoraja dressing till. Riktigt gott!
Nu ska jag dricka min kaffe och läsa nyaste numret av Amelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0