Fika besök

På förmiddan när jag precis kommit ut ur ducshen plingade mamma på dörren. Då hade Robin ringt och bjudit hit hon utan att jag visste något. Kul med oväntat besök :)
Efter ett tag kom mormor också hit så vi fikade mammas bullar som hon tagit med. Också flörtade jag till det med mormor så att jag får min favorit tårta när jag fyller år. Det är bara hon som kan göra den så god!

Robin visar mormor ett ordspel som han fastnat för på datorn.


Nu ska jag göra mig redo för jobb.
Önskar dig en fin start på veckan. Och glöm inte bort att, Det finns inget ont som inte har nå gott med sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0