Grattis till mig :)

I dag fyller jag 21 år. Åh det är så kul att fylla år och bli uppvaktad. Jag har fått massor utav fina sms och samtal här på förmiddan. Kul att se att folk man inte träffar så ofta vet när min dag är :)

Jag har hållt på tvättat undan lite och städat här hemma i dag. Också bakade jag klart kakorna som fått stått i kylskåpet över natten. Jag lyckades bra, dom blev jätte goda!


Nu har jag precis varit ner till stan och ätit en god dagens lunch på Jops med min kära. Och när vi kom hem sträckte han fram en present till mig som innehöll ett presentkort på TimeOut Spa. Jag vart såklart jätte glad, älskar verkligen sånt där. Nu längtar jag tills jag ska dit och lyxa till det med en härlig behandling. Älskling tack ännu en gång för en sån bra start på min födelsedag. Kunde inte bli bättre! ♥

Nu ska jag fortsätta ha en bra dag. Om nån timme kommer det vara fullt hus här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0