Har varit en skön helg!

I går var jag ju och fixade naglarna på morgon och sedan träffade jag Matilda på en fika. Satt och surrade en massa och sedan shoppade vi lite. Var bland annat in på Sköna under då Matilda skulle byta en bh hon fått i julklapp. Och då passade jag på att kika runt jag med och hittade så klart något jag fastnade för! Men det är dyra priser tycker jag. En bh 850 :- och ett par trosor 450 :-. Känns lite väl när man är van att handla sina underkläder på H&M ;)
Jag köpte iaf inget där i från igår.

På eftermiddan när Robin kom hem i från Sollefteå så for vi och åt pizza och sedan bestämde vi oss för att åka ut till Alnö och hälsa på. Blev lite vin och öl och massa surr med alla som var där. Sedan när alla åkt hem kom Per och Annika på att vi kunde ta skotrarna och åka och hälsa på en annan familj. Så vi gjorde det.
Jag körde ena skotern dit och jädrans vad kul det var :)
Blev en ganska sen kväll, tror vi kom i säng 03.30..

Jag försökte ta kort på grabbarna i natt när dom höll på få loss skotern från all snö.


I dag har vi varit och spelat curling med mitt jobb. Maria (min chef) ringde igår och sa att hon anmält oss till ett korpen lag i curling och att första matchen är som i morgon. Så det var bara att träna i dag, haha ingen av oss har spelat det tidigare. Robin följde med och provade spela i dag också och jädrans vad svårt det var. Men riktigt kul ;)
Nu håller jag tummarna på att det går bra för vårat lag i morgon trots bara en enda träning. Jag kan själv inte delta då jag jobbar under den tiden.





Nu blir det snart film också ska jag försöka leta fram godispåsen som Robin har gömt någonstans. En riktig luring är de vad han är. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0