I morgon börjar min jobb vecka.

Nu har jag haft tre lediga dagar. Har mest bara varit hemma och slappat, myst med Robin, haft fika besök och varit hos Therese och pojkarna och hälsat på. Plus att jag vilat ut mig!

Har varit såå sugen på att åka ut till birsta och shoppat loss lite. Men av någon konstig anledning så har jag inte gjort det. Har liksom känt mig så bekväm med att vara hemma och tänkt att det igentligen inte är något som jag behöver. Även om det kan vara kul att shoppa i bland för bara shoppandes skull ;)

I kväll har vi ätit en smarrig, STARK chili con carne som jag och Robin har kockat ihop tillsammans. Han fick sig ett gott skratt då jag drog på mig solbrillorna när det var dags att skära löken. Jag fattar fortfarande inte hur det kunde vara så kul, det är ju bra så man slipper alla dessa tårar :)
Vi åt färskt vitt bröd och tacochips till. Gott gott! Stoffe är här som middags gäst i dag och vi fick en hel 9 utav han, det antar jag som ett bra betyg om man följer Halv åtta hos mig då det sätter poäng på varann.

I morgon bitti börjar min jobb vecka. Ska bli kul nu när man varit ledig några dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0