Ingen bra dag..

Min dag började med ett jobb pass. Var mycket folk hela tiden så tiden bara rann iväg!
Har haft huvudvärk hela dan också och känt mig trött och irriterad på ja jag vet inte vad ? Det bara är så.
Ingen bra dag i dag för mig helt enkelt..
Och så kan det ju vara i bland. Livet består inte bara av en dans på rosor.

Har nyss ätit middag. Ska gå i genom lite packning här snart för i morgon eftermiddag när jag slutar jobbet åker vi ut till Alnö och är husvakt där över helgen medans familjen är bortrest. Ska bli underbart! Jag älskar deras hus, det är varmt och gonit jämt. Precis så som jag vill ha det som är så frusen av mig jämt. Vi har redan bestämt att vi ska lyxa till det med ett bubbelbad i morgon kväll också. Mys :)

Så det blir jobb och mys där ute hela helgen. Såg i dag att jag jobbar tre helger i rad nu. Pengar pengar!

Ha en fin kväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0