Laddar för jobb!

I dag är det en bättre dag trots den sprängande huvudvärken som inte vill släppa. Det är så jobbigt!

Sitter och dricker kaffe nu och ska snart äta lite pizza lunch. Älsklingen är sjukis i dag och ville beställa hem pizza till lunch. När man är sjuk måste man få skämma bort sig lite :) Han slog på stort och köpte en familjepizza så jag kan få äta utav den också. Bra med en rejäl lunch innan jobb, speciellt som i dag när jag inte har någon rast eftersom jag bara jobbar 5 timmar!

Mamma ringde för en stund sen och berättade en hemsk grej som hänt syrrans minsta son (Noel). Han hade helt plötsligt blivit alldeles blå i ansiktet och slutade andas i några minuter och vaknade till efter att Therese skakat om honom. Hon fick order utav Matildas mamma (som är barnskötare) att genast åka upp på akuten med han.
Nu har det tagit en massa prover och väntar på svar.. Jag blir alldeles tårögd och rädd. Lilla hjärtat vad var det som hände ? Nu är dom på rätt ställe och får den bästa hjälpen dom kan få så det kommer gå bra. Men så rädd man blir! Massa kramar och tankar till mosters lilla plutt ♥

Ellie kom till oss i morse också. Hon får stanna hemma med oss över helgen medans husägarna är bortrest. Väldens sötaste! Men Annika jag tror jag måste sätta upp hennes lugg nu. Hon ser ju ingenting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0