Mysig kväll!

I kväll blev vi bort bjudna på middag hos Rasmus och Emma. Tog oss en prommenix dit och på vägen stannade vi till Interflora och köpte med oss en liten inflyttnings present :)
Vi åt en jätte god kycklinggryta med ris och sedan bänkade vi oss snabbt framför tvn och kikade på Letś dance. Åt massa godis och chips också så klart. Det är ju fredag!
Såg ni på Letś dance ? Jag tyckte Bagge var störtskön. Han kommer komma långt tror jag.

Vi fick skjuts hem utav av dom så vi slapp gå. Tack för en härlig kväll gullisar, KUL att ni också kommit in till stan :)

Det första jag gjorde när jag kom hem var att dra på mig mjukisar. Ingen höjdare att ha tajta jeans när man ha mys kväll ;P
Ska snart gå och lägga mig. Ska upp rätt så tidigt i morgon då jag har nagelbesök klockan 10.00. Efter det ska jag möta upp Matilda nere i stan på en fika och kanske lite shopping! Var flera veckor sen vi sågs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0