Pysslat om hemmet!

I dag jobbar jag eftermiddags pass så jag tog och passade på att tvätta och städa på förmiddagen. Tvätten är ännu inte klar men Robin får gå ner och hämta den sen då våran torktid är slut.
Betalt alla räkningar har vi också gjort så bara en massa nytta är gjord i dag. Skönt nu så här i efterhand :)

Ska dricka upp min kaffe och sedan traska ner till jobbet! Skönt med ny vecka igen tycker jag.

Annars så har jag inte så mycket att skriva just nu. Går och drömmer mig bort på att åka i väg på nå kul över en helg eller så. Känns som att vardagen bara står still och att jag behöver lite KUL!
Så vi får se vad det blir. Tankarna går i ett.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0