Skön hemma dag!

I dag har jag varit hemma och bara varit. Gått i mjukisar och softat helt enkelt! Vi har varit hundvakt åt Leia i dag också så det har blivit några prommenader med hon. Jätte skönt eftersom det bara var någon minus grad ute.

Nu är det kvällen och jag tror jag ska förflytta mig in till sovrummet snart. Vill börja läsa min nya bok som jag lånat utav Matilda!
I morgon förmiddag har jag bokat in en ansiktsbehandling på Timeout Spa. Tänkte jag skulle utnyttja ett utav mina presentkort. Kommer kännas riktigt LYXIGT :)
Efter det ska jag gå till Sköna under och prova en mindre storlek på bh:n som jag fick utav Matilda igår. Jag är så kär i den! Det roliga är ju att jag följde med Matilda dit förra veckan då hon skulle shoppa där. Och då kikade jag runt lite jag med och fastnade direkt för den här. Men tyckte att den var alldeles för dyr så jag köpte den aldrig. Men sen nu så fick jag den utav Matilda. Hon är helt crasy! Jag vart överlycklig :D

Önskar nu er en fortsatt trevlig kväll. Och va rädda om varandra.. Livet går inte i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0