Tog fel på tiden.

I dag fick jag sovmorgon och klev inte upp förrän klockan var 09.30. Så skönt efter att ha klivit upp 06.00 två dagar i rad. Jag är ju lite bortskämd med att ha sovmorgon lite då och då eftersom jag ofta jobbar eftermiddagspassen.

I dag trodde jag att jag jobbade 13.00-19.00. Jag var bomb säker eftersom jag kollade på schemat igår, så jag var såklart på jobbet 13.00. Och när jag stämplar in och kikar på schemat så började jag ju inte förrän 13.30. En halv timme hit eller dit spelar ingen roll men var snopet att se att jag skulle sluta 20.30 i stället för 19.00.
Men men var bara att avboka det jag tänkt göra i kväll och köra på :) Får skylla mig själv för att jag kollat fel!

Nu är jag hemma och har precis ätit två äggmackor. Blir en tidig kväll för mig. 07.30 i morgon bitti kommer Erika och hämtar upp mig för att sen åka på utbildning som håller på fram till 12.00. SEN har jag helg :)
Blir partaj i morgon kväll med lite vänner. Ska ha överraskningsfest för Sebbe som fyllde år igår. Blir kuligt!

Nu vill jag att min älskling kommer hem snart så jag får krama på han innan det är natti. Hoppas ni har haft bra dag och att ni också får känna helg känsla i morgon. Ska bli såå skönt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jobbar du på Lidl?Tyckte det var dig jag såg där :)

2011-01-14 @ 22:42:48
Postat av: Linda

Vilken Mia är det som frågar ? :)

2011-01-15 @ 19:01:38
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Såg dig där igen och säker på att det var du så vet att du jobbar där så du behöver inte svara :P

2011-01-15 @ 19:27:15
Postat av: Linda

Ja jag jobbar där :) Men vem är du ?

2011-01-16 @ 11:26:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Känner dig inte,brukar bara kika in på din blogg ibland,minns inte hur jag hittade den.Gillar din blogg och vad fint ni bor!Mia heter jag som sagt och bor i Haga :) Ha en trevlig vecka!

2011-01-16 @ 17:58:46
Postat av: Linda

Tack vad snällt. Vad roligt att du gillar min blogg :) Har du ingen blogg ?

2011-01-17 @ 22:46:51
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0