Trötter..

Dålig bloggning i helgen, jag vet. Men har inte haft någon tid..

I fredags jobbade jag och samtidigt som jag satt i kassan velade jag fram och tillbaks på om jag skulle med och dricka vin med dom på jobbet. Jag hade världens huvudvärk, kände mig helt slut och trött i kroppen. Så beslutet blev att jag gick raka vägen hem när jag slutade och la mig i soffan och myste till det framför Letś dance med godis skålen.

I går morse mådde jag bättre, gick till jobbet och jobbade fram till 14.30. Kanske var det den där vilan jag behövde för att inte bli liggandes sjuk? Jag är rätt så duktig på att känna av min kropp hur den reagerar och nu var det vila den behövde!
När jag slutade for vi hem till min mormor där det var kalas för hon :) Åt tre rättersmiddag, satt och surrade, såg på hockey, busade och sen när det bara var jag, Robin, mamma och Elin kvar där så satt vi i soffan och berättade spök historier för varandra.

Förrätt -tunnbröd i ugn med skagen och toppad med löjrom

Vamrätt -Pressad potatis, köttgryta, sallad och hembakat bröd

Efterrätt -Mormors cheescake som är den godaste av dom alla. Serverades med jordgubbar.








När vi kom hem bestämde Robin sig för att gå ut på Krogen med Serat. Och då blev det att Maria kom hit och gjorde mig sällskap så vi slapp sitta ensamma medans karlarna var ute. Hon var här fram till 01.00 och då gick jag och la mig men kunde inte somna riktigt, vaknade till och från. Vid 04.00 kom Robin hem och då kändes det som att det var snart morgon och jag skulle upp och jobba. Fick panik utav att jag inte sovit något. Men blev två timmars sömn där till slut innan jag skulle upp.
Jobbade lång pass fram till 19.30. När jag kom hem dukade vi fram ost och kex och tog oss ett varsit glas vin. Också såg vi såklart på Solsidan. Nu säger jag god natt, är såå trött!!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Blir ni vår granne nästa vecka?

2011-01-24 @ 11:35:25
Postat av: Linda

Ja det blir vi :) Då måste vi ut och gå tillsammans.

2011-01-24 @ 12:29:59
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja och praktiskt så har man bröd när man ska äta mellis :D



Den där tunnbrödskålen med skagen såg ju inte helt fel ut, mums :)

2011-01-24 @ 13:51:20
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0