Tröttis

Jag har mer eller mindre bara jobbat dom här dagarna och i dag har jag varit så trött och seg. Ungefär så som när man vill ligga och dra sig under täcket hela dan.. Jag brukar sällan känna så men i dag var det just en sån dag och oavsett vad jag än gjorde blev jag inte piggare.

Men jag tog mig till jobbet och det var väl tur det!
Jag har en ensam hemma kväll i kväll då Robin är på krogen med grabbarna.
Maria F ringde och frågade om jag ville följa med henne och några ut också men jag tackade nej, känner verkligen ingen kroglust alls. Först tänkte ja för mig själv; men va fasen klart jag ska med ut, man lever bara en gång. Men sen tänkte jag om lika snabbt och kände efter att nä jag vill inte ut! Och det beslutet är jag glad för :)

Jag jobbar ju i morgon med så då känns det bra att vara pigg. Är röd dag = dubbelt betalt.
Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen och kika lite på tv.

Hoppas ni har/haft en bra kväll. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0