Ja då var det ett nytt år :)

Vart inte många bilder knäppta i stugan. Men bjussar på det få :)














Vi for hem över mitt på dan igår och på vägen stannade vi till Svärmor och Ingemar och hälsade på. Åt middag med dom och sen for vi hem! Så underbart skönt det var att komma hem till sitt eget. Det första jag gjorde var att ta en låång dusch och jag lovar att jag har nog inte känt mig så fräsch som jag gjorde efter den duschen. Man är ju inte direkt den fräschaste efter några dagar i stugan ;)

I dag har jag varit ute lite, farit till affärn och handlat mat och nu tänker jag bara slappa och mysa inne resten utav dagen.

Hoppas ni har haft en härlig nyårs helg ni med och att det nya året har startat bra. Vi startade med att boka in en utlandsresa till Spanien vi. Inte illa tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0