Tillbaka i vardagen igen

Jag tycker det är skönt med vardag och rutiner även om det är helt underbart med ledighet. Just nu känns det bra men om nån vecka kommer jag drömma mig bort och vilja åka någonstans igen ;)
Tror vi alla behöver ha något att se fram emot. Vardagen blir både roligare och lättsammare då. Håller ni inte med ?

Jag klev upp 09.00 i morse och plockade ihop all tvätt och körde sedan igång med tvättningen som nu är klar och hänger på tork. Har städat och plockat undan de få julpynt vi haft här hemma också. Nu är julen över!

Nu ska jag äta lunch med hjärtat och sedan gå till jobbet. Jag tänkte bjuda på en dagens med min nya kamera och såg nu när jag la upp bilden att jag måste putsa spegeln.

Jag har mina nya fina jeans på mig idag som har gått och blivit ett utav min favoriter.


Kommentarer
Postat av: KIKKI

Ajdå, ja, så fort man rör sig tycker jag att illamåendet blir värst, bäst att ligga ner och stilla. Typiskt oss tjejer att hålla på och stressa och oroa sig över allt! Men jag hoppas det blir bättre snart så får vi försöka koppla av lite mera både du och jag! =)



Jättefina kläder också gumman!:D Passar dig perfekt!

2011-01-04 @ 10:57:35
URL: http://kikkiiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0