Var hur härligt som helst!

Började dagen med en lång dusch, frukost och sedan gick jag ner till Time Out. Det är så mysigt att komma dit, skön och lugn stämning och personalen är så gullig.
Det var längesen som jag kände mig så avslappnad som jag var då jag låg där på sängen med värmeslingor i och fick ansiktsmassage och olika sortsers masker. Sen la jag även till färg av bryn och fransar.

Köpte hem en rengöringskräm med ekologisk oliveolja i. Hon använde den på mig och jag kände att huden blev så len och härlig av den. Jag gillade hela serien hon jobbade med men nu först ska jag prova den här och se om det känns som att jag vill fortsätta med den :) Det är kul att få råd och tips utav en som är proffs!

Vill visa den fina blomman med kruka till som jag fick utav Therese i tisdags. Hon gillar att pyssla och har alltid massa idéer och här har vi ett bra exempel. Krukan, bomman, de vita stenarna, den svarta stenen, allt det är köpt i olika butiker. Sånt är kul tycker jag! Själv vill jag att det helst ska vara i ordning gjort redan när jag köper något. Har inte det där pyssel koncentrationen. En utav min och systers olikheter ;)



Nu kurrar min mage efter mat. Bäst jag börjar med middagen! Sen i kväll tror jag att jag ska bort till Emma och fika och ha lite tjejkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0