Vilken härlig fredag

I dag är jag som sagt ledig. Hade tänkt börja dagen med en rejäl sovmorgon men icke! 07.00 stog klockan på då jag vaknade och sen kunde jag inte somna om.
Tog en skön och lång slapp morgon här hemma med massa kaffe. Sen vid lunch tid tog jag bilen ner till stan och gjorde några ärenden. Sen strosade jag runt i butikerna och shoppade lite. I bland tycker jag att det är så skönt att bara gå omkring själv i min egna lilla värld. Känns som att man hittar mer då ;)
Jag fick med mig hem två snygga toppar, ett bas linne, ett halsband och en ny body butter ifrån Body Shop (av mango doften såklart). Också blev det en sväng in på systemet.
Sen vart jag så hungrig så jag orkade inte gå runt och kika nå mer.. Så köpte med mig mat hem ifrån blåkiosken till mig och Robin.
Väl hemma på gårn så vinkar Sanna åt mig i ett fönster. Jag vart jätte chockad samtidigt så glad! Tjejen bor inte ens i Sundsvall längre och jag ljuger inte om jag säger att vi inte har träffats eller pratas vid på ett och ett halvt år! Vi pratade en sväng som hastigast och kramade om varandra. Hon var samma gamla Sanna och jag hoppas hon kände samma sak om mig :)

Nu har jag precis slagit mig ner i soffan med ett glas rött. Alltid härligt med fredags känsla, dock så börjar jag 8.30 i morgon. Men det är då och jag är ledig på söndag..
I kväll ska vi bort till Peter och Caroline och umgås lite. Trevligt trevligt!

Önskar er en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0