Flyttat hem!

I går flyttade vi hem till lägenheten efter att ha varit husvakt ute i Viforsen två veckor. Vi har nästan haft det som två semesterveckor om man räknar bort det dagar man jobbat. Är hur härligt som helst att bo där och vi längtar verkligen till hus!

I dag har jag jobbat och sen jag kom hem har jag packat upp all packning, städat och dammat så nu är det är som vanligt här hemma igen. Våran fina lägenhet!
Jag ska snart börja med middagen och sedan så ska jag hem till Veronica på lite mys kväll :)

I morgon är det fredag och jag ska jobba hela helgen. Ska börja morgon dagen med att dra på mig mjukisar och gå bort till Emelie där hon ska bjuda mig på en brak frukost. Kan inte bli en bättre start på helgen än så. Frukost och massa tjejsnack innan jobbet ;)

Önskar er en fin eftermiddag! Nu kurrar min mage så bäst jag sätter i gång här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0