God kväll

Nu har vi landat ute i Viforsen där vi nu kommer bo i två veckor medans Robins mormor och morfar är i Spanien. Vi är husvakt åt dom också kommer vi ta hand om lilla Ella (deras hund). Kommer bli så mysigt att bo här ute på landet :)

I kväll har vi gått igenom allt som vi behöver veta med dom också har jag varit till stallet med Robins morfar. Vi är hästvakt också fram tills onsdag så ska fodra och ta ut och in dom från hagen. Tänkte även passa på att pyssla med hästarna medans man har möjligheten. Jag kände mig hemma direkt vi kom in i stallet. Gott luktade det också, kanske skulle ha stannat kvar och sovit där ute med dom ;)

Så nu är vi inga stadsbor dom närmsta veckorna. Jag ska njuta massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0