I morgon är det fettisdag

Men vi firade den i dag i stället ;)

Har varit in till stan en sväng i dag och handlat lite mat också var jag hem och hämtade lite grejor.
Vi ska ha middag med Rasmus, Emma och Stoffe i kväll. Blir oxfile med massa gott till. Sen skulle Emma göra någon smarrig efterrätt! Blir trevligt :)

Vi tog in lilla Kerstin och myste med hon en stund i dag.


Nu har min älskling gjort en god kaffedrink här som vi tänkte ta med oss ut och dricka på altanen. Det är jätte varmt i solen! 
Vi har våran "lill lördag" i dag tror jag. Får passa på medans man är ledig :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0