In till stan

Nu har vi varit på en runda med Ella och svärmors hund, också stannade vi till hästarna och gav dom lunch. Bond sysslorna är gjorda för dagen som Robin säger :)
Vi kom ju på att vi inte har eldat i huset något sen i går morse så nu när jag tänkte duscha så finns det inte tillräckligt med varmvatten.. Så jag ska åka in till stan om en pytte stund och göra mig ordning i lägenheten. Sen ska jag gå en sväng på stan och handla lite grejor, måste bland annat kika på present till Robin och mamma som fyller år nästa vecka.
Jobbar eftermiddags pass i dag också och det känns lite gruvsamt faktiskt nu när jag nästan har varit ledig i en vecka. Ont i huvudet har jag också, dunkar som bara den! Men jobba måste man ju :)

Önskar er en fin tisdag!

Jag kommer aldrig att sluta gilla den här bilden. Älskar dig min lilla pruppis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0