Kalas två dagar i rad

Här blev det fullt hus i går. Både min och Robins släkt plus några utav hans vänner kom hit för att fira han. Så kul att alla kunde komma!
Vi fikade massa gott och för mig och Robin blev det fika från klockan 17.00 till 21.00 då sista sällskapet for hem. Vi hade det bra vi hihii :)

Nu har jag precis varit ut med Ella på en prommis och matat hästarna. Ska strax ta mig en dusch och sedan kommer Svärmor hit på en fika.

I dag fyller mammsen år också. Stort grattis till dig!
I eftermiddag ska vi dit och fira hon. Tyckte jag hörde något om att det skulle bli smörgåstårta ;)

Är så glad i att du är du. Ingen är lika bra som dig. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0