Måndag

Jag har blivit dålig på att blogga sen vi flyttade ut hit känner jag. Men det är inge kul att blogga när man inte kan lägga upp bilder.. Och sen så sitter jag inte alls så mycket vid datorn här som hemma :)

I lördags var mamma, mormor och Elin hit och hälsade på. Vi satt ute på altanen och solade hela dan, och både jag och mormor hade bakat massa gott som vi fikade. Riktigt mysigt och färg fick man av solen också.
På kvällen kom Matilda och hade myskväll med mig. Vi åt tacos, en massa godis också såg vi lite på melodifestivalen. Sen vid 23.00 kom Robin och Stoffe hem i från Alnö där dom varit hela dagen och pimplat och druckit massa öl. Så dom var lagomt rund under fötterna och prat glada :)
Matilda stannade kvar och sov över. Så jag drog med henne igår morse på en morgon prommis med Ella. Haha hon varken var eller såg pigg ut, stor sovarn där ;) Men jag tror hon tyckte det var lite skönt att komma ut ändå.
Efter en liten runda här i byn så gick vi in och gjorde i ordning en god frukost. Sen på dan skjutsade söt rumpan mig in till stan för att hämta lite tvätt hemma också stannade jag till och handlade lite mat!
Tack igen min fina vän för två urmysiga dagar. ♥

I går kväll kom svärmor, Ingemar och Hugo hem i från Alperna så vi var ner och hälsade på dom också stannade vi sen över på middag där. Mycket trevligt och gott :)

Så det var lite kort om min helg. Nu ska jag göra lite nytta!
Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0