Nagelfix, fika kaka och ladda för jobb

Jag började min dag med ett nagelbesök hos Veronica. Tog lite längre tid än vanligt i dag, vi satt och surrade om en massa annat, drack kaffe och så medans :) Längtar redan tills nästa gång jag ska dit. Så trevligt har vi!

Nu har jag städat och plockat lite här hemma. Sitter och kikar runt på Nelly och drömmer mig bort till våren/sommarn. Man får ju såna vår sug nu när det börjar bli varmare ute och snön börjar tina bort. Men man ska väl inte ropa hej än, det kan ju lika väl börja snöa i morgon och gradvisaren kan visa 30 minus. Typiskt sverige!
Jag är jätte shopping sugen iaf. Vill köpa massa nytt ;)

Så här ser det ut framför mig nu. Små äter på kakor.. Kaffe utan kaka är som kärlek utan pussar (nästan) ;)

Mina nya fina naglar!


Väntar på att min älskling ska komma hem i från kontoret så jag kan få pussa på han och berätta att vi har 2 år och 7 månader i dag. Tänk vad tiden går! Jag minns våran första dejt som om det vore i går :) ♥

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åh, vad fina naglar. Jag vill oxå! Hann ju inte innan resan, men efter då j-a! Har jag riktigt tjusiga klor till våren sen :)

2011-03-03 @ 14:57:44
Postat av: Linda

Tack! :) Ja när du kommer hem måste du boka in en dag så du får fixa dom fina :)

2011-03-03 @ 15:10:51
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: KIKKI

Tacktack gumman :) och jättefina naglar har du, som alltid ;)

2011-03-06 @ 07:34:14
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0